Playstation-exklusiva Kena: Bridge of Spirits verka vara på väg till Xbox

Robot
Playstation-exklusiva Kena: Bridge of Spirits verka vara på väg till Xbox
Medlem

Mycket bra spel. Mysig grafik och atmosfär, kul strider och utmanande bossar.

Längtar efter en uppföljare.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Medlem
Skrivet av Freakon:

Mycket bra spel. Mysig grafik och atmosfär, kul strider och utmanande bossar.

Längtar efter en uppföljare.

Håller med, klockrent AA-lir. Vill minnas att Emberlab sa att de gått vidare från Kena men det ska ändå bli spännande att se vad de gör härnäst. Mycket talang där.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

Gillade detta spelet som fasiken. Även dottern gillade det.

ZF
Medlem

Var det inte detta där gnället mest rörde att det var "Disney Souls" än att det var mediokert i sig?

Medlem
Skrivet av ZF:

Var det inte detta där gnället mest rörde att det var "Disney Souls" än att det var mediokert i sig?

Letar man efter gnäll så finns det i högar. Men fråga dig vill du gnälla livet ut? Eller istället spela och bry dig om det du gillar. Det är helt upp till dig för ibland behöver man noja och älta sånt man inte tycker om. Men försök dra dig ur det annars så fastnar du lätt i en jobbig spiral för resten av världen kommer inte att ändra sig för det. Det här är inte ett souls spel utan mer platform med "picmin" element. Om du tycker att det påminner om Disney så har du och dom bara lite att välja på i era huvud bibliotek.

Medlem

Playstation går multiplatform. Intressant.


signatur

Scandinavian XBOX Network Gamers

Medlem
Skrivet av Ac3 Toni:

Playstation går multiplatform. Intressant.

Vad menar du? Det är inte playatation exklusivt. Funnits på PC sedan release och dom är inget Sony bolag. Dom valde bara att släppa det på pc/ps som många andra gjort.

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Letar man efter gnäll så finns det i högar. Men fråga dig vill du gnälla livet ut? Eller istället spela och bry dig om det du gillar. Det är helt upp till dig för ibland behöver man noja och älta sånt man inte tycker om. Men försök dra dig ur det annars så fastnar du lätt i en jobbig spiral för resten av världen kommer inte att ändra sig för det. Det här är inte ett souls spel utan mer platform med "picmin" element. Om du tycker att det påminner om Disney så har du och dom bara lite att välja på i era huvud bibliotek.

Personen har inte gnällt utan korrekt påpekat att där var gnäll kring att spelets svårighetsgrad inte passade ihop med spelets grafiska design.

Disney-souls är en bra beskrivning.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Underbart spel, rekommenderas till alla som inte spelat det än.

Medlem

Det var väl aldrig playstation exklusivt? Jag testade det på pc typ när det släpptes. Blev inte imponerad av gameplay och valde att ta bort det.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av TheVoomyOne:

Underbart spel, rekommenderas till alla som inte spelat det än.

Det kom en uppdatering som la till en del grejor för en tid sedan. Kan motivera till en omspelning för de som är sugna.

Här finns info:

https://blog.playstation.com/2022/08/19/details-revealed-for-...


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av robbis:

Vad menar du? Det är inte playatation exklusivt. Funnits på PC sedan release och dom är inget Sony bolag. Dom valde bara att släppa det på pc/ps som många andra gjort.

Fast spelet har ju varit konsolexklusivt till Playstation och Sony har betalat mycket för utveckling av spelet och för marknadsföringen, så visst, inget Sony bolag men ack en stor Investor i det.

Medlem

Riktigt bra spel! Blev positivt överraskad och spelade igenom under några dagar. Roliga bossfighter som är ganska utmanande utan att kännas orättvisa. Grym musik också!

Medlem
Skrivet av ZF:

Var det inte detta där gnället mest rörde att det var "Disney Souls" än att det var mediokert i sig?

Prova spelet och bilda dig en egen uppfattning.

ZF
Medlem
Skrivet av Alienshade:

Letar man efter gnäll så finns det i högar. Men fråga dig vill du gnälla livet ut? Eller istället spela och bry dig om det du gillar. Det är helt upp till dig för ibland behöver man noja och älta sånt man inte tycker om. Men försök dra dig ur det annars så fastnar du lätt i en jobbig spiral för resten av världen kommer inte att ändra sig för det. Det här är inte ett souls spel utan mer platform med "picmin" element. Om du tycker att det påminner om Disney så har du och dom bara lite att välja på i era huvud bibliotek.

Haha, vad fan. Dr Phil har tagit besittning över kroppen! ;D

Men nej, det finns massor i biblioteket. Det är det främsta problemet jag liksom många här har.

Skrivet av Freakon:

Personen har inte gnällt utan korrekt påpekat att där var gnäll kring att spelets svårighetsgrad inte passade ihop med spelets grafiska design.

Disney-souls är en bra beskrivning.

Ja. Och nog låter det som ett udda val. Kan ju inte ha gjort spelet lättare att marknadsföra liksom.

Det var tydligen studions första spel, så kanske var det inte ens ambitionen i sig. Kanske bara att "Spel ska var svåra, det kommer jag ihåg från Pacman!" eller nått.

Skrivet av asdfg:

Prova spelet och bilda dig en egen uppfattning.

Å det ligger redan i skamhögen sen länge.

Så en dag får det såklart mäta sig med soulsen.

Medlem

Grymt.

Det är ett superbt spel på alla sätt och vis.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Citat:

Ja. Och nog låter det som ett udda val. Kan ju inte ha gjort spelet lättare att marknadsföra liksom.

Det var tydligen studions första spel, så kanske var det inte ens ambitionen i sig. Kanske bara att "Spel ska var svåra, det kommer jag ihåg från Pacman!" eller nått.

Håller med om att det är ett rätt udda val. Blev smått chockerad vid någon boss då jag inte var alls beredd. Men sen växte det på mig och idag är jag tacksam över valet.

Det finns möjlighet att köra på easy också så det bör fungera för alla.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

1
Skriv svar